Pred reklamáciou pripojenia:
- V 90% prípadov stačí, ak anténnový adapter, alebo ONU zariadenie, alebo Wifi router reštartujete. Vytiahnete na chvíľu (asi minútu) napájací adaptér zo zásuvky a znova ho zasuniete. V žiadnom prípade nestláčajte tlačidlo RESET. Skúste vypnúť a zapnúť aj Váš počítač.
Ak to nepomôže, skontrolujte všetky dostupné káble od antény, alebo od ONU zariadenie až po Váš router, či sú nepoškodené a poriadne zasunuté.
Anténové pripojenie:
Optické pripojenie:
- V prípade pripojenia cez wifi (notebook, mobil), skontrolujte, či je wifi na Vašom notebooku alebo na mobile zapnuté a či ste k svojej domácej sieti pripojený.
- Ak internet ani po všetkých doterajších kontrolách nefunguje, skúste použiť na prehliadanie internetu iný prehliadač (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Brave, Microsoft Edge).
- V prípade, že internet nefunguje ani v inom prehliadači, zavolajte nám na tel.č. 031/321 12 22 v prac. čase od 8:00-16:00. Cez víkendy a sviatky prosíme poruchu hlásiť formou sms správy na tel.č. 0911 668 862, 0903 244 953, a to nasledovne: Meno a priezvisko uvedené na zmluve, adresu zriadenia a problém, ktorý máte.
Alebo mailom na tomanet@tomanet.sk tiež formou: Meno a priezvisko uvedené na zmluve, adresu zriadenia a problém, ktorý máte.